fredagkväll


ja men se där, nu är det fredag igen!
började med träning som vanligt, och jisses vad jag hatar när man måste göra saker som jag inte kan. och det gjorde vi idag, i stort sätt HELA träningen. som tur var så var både magnus och dagge på bra humör, så det blev roligt och skojigt ändå. men faktum är att hela den här veckan kan man sammanfatta med att "ibland undrar jag varför jag spelar handboll". hihi. så dåligt har det gått, nästan så jag funderar på att sluta skjuta. jag ska bli en passningsspelare, kanske man gör några assist per match? haha nejdå, men ibland måste man få ha dåliga dagar. och den här veckan har i stort sätt bara bestått av dåliga dagar, på alla plan. men myran är ändå helt okej glad ändå!

jag har iaf fått skrivkramp idag. två lektioner. två föreläsningar. två tillfällen att skriva, skriva, skriva. sen dess har jag inte rört en penna på hela dagen. dessutom är det långledigt nu i helgen. hela måndag och tisdag är ledigt dessutom. mycket skönt, och bra tid att göra lite läxor på kanske? (hmm, det låter iaf bra. frågan är ju om det kommer hända).



min fredag avslutades iaf lite smått i Uppsala med min älskade syster. vi shoppade upp mitt presentkort på Make Up Store, + att det blev ett och annat mer. hon var glad eftersom hon fått lön och bidrog med ett par skor och ett par byxor till mig. mycket generös prick det där! och inte nog med det så var det väldigt roligt att få spendera lite kvalitetstid med min storasyster. kan vara guld värt ibland!

nu är jag lite smått nervös inför morgondagens bravader. lilla jag ska jobba, och ha denise the boss som överordnad. det kommer förhoppningsvis gå bra. men you know me, jag blir nervös bara någon jag knappt känner är påväg fram och ska prata. hihi, toooooeeeent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0