godnattinlägg


imorgon är det onsdag och halva skolveckan har redan gått. det betyder dessutom skolfoto och jag har fått en synbar finne. greeaat. vad har jag egentligen sysslat med sen vi hördes senast?

helgen; bestod av tjejmys med madds och anna på kvällen. det blev supergod middag, supergott till efterrätt och superbra sällskap. frasse kikade förbi dessutom vilket bara var trevligt, innan vi tog våra racercars och förblev taxi halva natten. när jag kom hem var jag trött och 550 spänn rikare. värt.
på söndagen sov jag rätt länge och tog en promenad sen. kände att det behövdes. träffade lite gamla bekanta på vägen som var så fascinerade att jag hade blivit "gammal". sånt man får ta hihi. på kvällen tog jag en tripp till rosers nya hall och hade lite kvalitetstid med världens bästa bror.

måndag; MÖSSPROVNING. skön jävla känsla och jag längtar till tusen efter min studentmössa. fyfan va kul det ska bliiiiiiii! men jag kände idag att FAN va tråkigt det kommer bli att skiljas från klassen. vi känns mer som ett team nu..
på kvällen blev det iallafall match i eskilstuna som vi vann rätt jävla överlägset. bra stämning i laget vilket jag totaldiggar. min insats kunde verkligen förbättrats men jag kommer igen nästa match istället!




nu ska jag sova. OJ vad jag ska sova.
för imorgon är det en ny dag.
och det känns så jävla bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0