klad chey


plugget igår gick rent ut sagt åt helvete. jag gjorde en historefråga, kände mig superduktig över att ha pluggat, klappade mig själv på axeln och kom på mig själv en stund senare med att "jag har ju egentligen inte gjort ett jävla piss". men men, idag har jag försökt gjort desto mer, så jag hoppas jag hinner färdigt till inlämningen imorgon.

idag var jag på massage. eller lite mer än det dessutom. mona är lite av en... vad ska man kalla det? livscoach kanske? ja, hon är lite allt faktiskt. så min första fråga till henne (som jag tyvärr nästan trodde jag visste svaret redan) var om mina finnar. och vad får jag för svar? jo, mjölk. men fan, jag kan inte sluta dricka mjöölk! det är typ det enda jag dricker ju. men jo, jag ska försöka hålla mig ifrån all sorts mjölprodukter i åtminstone 6 veckor så får vi se om resultatet blir något annat. när vi sen fortsatte att prata om min kost så kom mona fram till att jag äter fel. hon anser att vi har lärt oss fel i skolan och så, för så mycket kolhydrater som de säger att man ska äta ska vi inte göra. desto mer fett behöver vi. jahaja tänkte jag, det är lika bra att prova. så nu ska jag försöka trappa ner på kolhydrater, speciellt pasta. (som jag typ lever på). vi får helt enkelt se hur det går, men det ska bli spännande att prova (läs; jobbigt). då återstår att se, vad ska jag äta om dagarna? ingen mjölk och inte så mycket kolhydrater. frukost? ingen yoghurt, ingen mjölk, kanske inte så mycket bröd. helluuuu vad finns det kvar? njaa, nästa vecka får jag och mona ha ett lååångt samtal om det!!


skönt ändå med lite träningsledigt ikväll. att få strosa runt i sina mjukaste byxor och sin gosigaste tröja. det är då jag mår som bäst! sen att jag har äckligt mycket läxor försöker jag blåsa bort. nu; soffan. imorgon är det en ny dag, bestående av träning, idrott&hälsa, skola + träning inför seriepremiären. de sista orden bara saftas i munnen på mig! på söndag, då jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0