sova?


idag har jag alltså jobbat och stått i. började med en nervös jävla tjej kan jag meddela. men dagen gick och jag hade ganska roligt faktiskt. visserligen blev det fullständigt kaos där ett tag, men sånt händer ju också ibland. okej, det kanske inte är varje dag 108 personer kommer in och ska ha mat samtidigt, och disken fungerar inte och maten hinner inte bli färdig till alla. men vad gör det om 100 år? hur jag skötte mig då? jadu, eftersom jag vet att the boss läser min blogg så har jag faktiskt inget uttalande om det. dock är jag bara extremt trött och besviken på mig själv att jag ska vara så blyg och rädd att göra bort mig. men what to do? det är jag helt enkelt.

nu sitter jag iaf i ett fotbad med mina ömma fötter. funderar starkt på att gå och lägga mig i min gosiga säng ungefär... väldigt snart. för har precis fått reda på att jag ska in till Uppsala och hämta min fina syster.  "det blir nog inte innan halv tre". vad ska jag säga? det är inget jag ser fram emot, men jag har fan inte hjärta att låta henne åka sista tåget hem om hon har så roligt. hon har ställt upp för mig så länge, och så mycket. då måste jag någon gång ge tillbaka när jag väl kan, så det får bli inatt. så denise, ge mig en kaffe imorrn när jag kommer så blir det nog bra. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0