studiedag


ja men hallåååå gott folk! äre bra ellää? skööönt.. själv ligger man i en varm säng (tack kissen för att du värmde upp den åt mig) och ska snart släcka lampan. men innan dess ska jag bara prata lite skit.

helgen har som sagt gått. med raketfart dessutom. jag insåg att det gör det när man jobbar, men det var både skönt och roligt. kände att jag gjorde lite nytta för en gång skull, att nu ska jag ta tag i det här! skulle vara riktigt skönt med lite regelbunden cash. hihi. det hela gjorde det ju verkligen inte sämre att jag hade denise min gris vid min sida båda dagarna. och inte får jag nog av henne inte, nix... imorse klockan nio stod jag utanför hennes port. strax efter mig var frida och anna på plats också, och jisses vilken underbar frukost vi blev bjudna på då! tack underbara denise. pannkakor och våfflor i all ära, men det här slog ALLT! hihi.



alla bilder är tyvärr från anna, för min mobil/dator strejkade i sitt samarbete i sista stund. så det blev tyvärr inga egna produkter. sorry anna, men du är ju typ min favoritfotograf ändå!

anyway... jag, anna och the doosh åkte iaf till the beautiful town of Uppsala och kikade lite. jag fick med mig lite smått och gott hem, eftersom jag hade lite ärenden. jag hittade det jag var tvungen att åka in för + en kofta och trosor. så det blev lite plus där. vi tog även en fika som jag tyvärr skulle kunna ha varit utan idag, (förlåt wayne's, men idag var jag besviken!). men med trevligt och mysigt sällskap så löser sig även det!

 

själva anledningen från första början till att vi skulle till uppsala egentligen var att vi skulle träffa bästa malin på hennes skola. dock så fick vi beskedet att hon hade ramlat av hästen, så hon var hemma idag eftersom hon inte mådde så bra i kroppen. tss, inte undra på det du om man får en tuuuung jääävla hääst över sig. är bara himla glad att det inte resultatet blev allvarligare! men jag och anna åkte iaf dit på eftermiddag med lite munkar för att muntra upp henne lite hihi. det var såå kul att träffas igen, det går alldeles för länge mellan gångerna! dessutom gjorde vi henne glad, och det var det som var huvudsaken med hela alltet!


jag älskar dig tjejen!

 


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

hihi det är lugnt babe! :D

2010-09-28 @ 11:04:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0