Myran is speaking


idag höll jag tal. efter många om och men så höll jag enbart tal för min lärare och världens finaste maddis. vi skulle egentligen vara i större grupper, men efter ett bråk om man nu kan kalla det så, så var omständigheterna ganska dåliga. jag blev ledsen, och han såg ut som ett frågetecken. efteråt fick jag samma ångest som alltid, och kände genast att det var jag som gjort fel. att det var jag som överreagerat. men stundtals så inser jag dessutom att jag inte ska skylla detta på mig själv. han var klantig och jag är känslig. det är inte alltid lätt helt enkelt. sen blir det förstås alltid extra lätt att gråta när man är riktigt jävla förbannad. men vad ska man göra? sparka honom mentalt i skrevet och peka på honom och skratta lite. det är sånt hjärnan är till för hihi.

jag höll iaf tal för en väldigt bra publik idag. det handlade denna gång om relationer, och jag valde att prata om jullan. eller hur det är när hon är där borta in the big US. jag gillar tal som betyder något, och det här betydde verkligen någonting. det betydde faktiskt ganska mycket, och det är såå mycket lättare att prata om än typ hur man stukar en fot? men såna instruktionstal har man ju också fått göra. men nu bävar jag bara inför nationella provet som kommer inom en snar framtid. då står i princip allting på spel, och mitt tal måste vara klockers. usch, jag vill vara liten tjej igen ibland!



vi tog iaf en liten roadtrip idag efter en oerhört rolig idrottslektion. vill ni få en bild utav den? jo, se er detta framför er; jag, Jessica Myran Karlsson (som inte kan åka skridskor, och knappt skidor heller för den delen) skulle åka inlines med världens fulaste hjälm och ojämt höga stavar till hjälp. jag kunde klassas som mormor när jag stod på de där hjulen. herregud va roligt det var, men jisses vad jag är dålig! står jag inte på plan mark med en handboll i handen är jag totalt värdelös på allt vad idrott heter haha! men jag gillar't, that's me hihi.

men som sagt så tog vi iaf en liten roadtrip upp till donken. för som vanligt övertalar alla mig och min gula bil. nu ångrar jag lite att jag inte tog morötter istället för pommes faktiskt, för jävlar va de satte sig fel. dessutom gjorde jag nån "idealweight-grej" på facebook. och jäääävlar va fel det kan sätta sig i småtjejers huvud. det stod att jag skulle väga 57 kilo, och URSÄKTA MIG men det gör jag verkligen inte! bara för att jag är liten och hela det köret så väger jag ju inte direkt som en myra! nej nu blev jag nästan lite förnedrad faktiskt. inte för att jag tar åt mig att jag borde väga sådär - utan det är bara helt galet fel. för hade jag varit typ.. 4 år yngre och inte tränat styrka som jag ändå gör så skulle jag börja banta direkt. inte bra inte bra facebook!! herregud va jag blev politisk och allvarlig nudå! okej, inte politisk iaf, men ... ja, allvarlig blev jag!!

ska fixa lite inför träningen nurrrrååå. självklart lyssnar jag på fet jävla musik, oslagfuckingbart. "I wanna know your name .. name .. name". SHIT va liiiiikt assåå!

och vill ni höra en annan cool grej? (för jag menar, det här inlägget är ju inte låååångt nog). imorse av en slump så kom jag på en HELT ny pose! checka in den här; (fett tufft att den är i flera steg också eller hur hihi??!)


först ba; YOOOO WHAT UUP?! sen ba; MYRAN, PEACE lixom! AWESOMEEEE

OMG vad jag är stört, trött och tråkig!

Kommentarer
Postat av: Madde

Du gjorde precis rätt idag gumman, de ska du verkligen veta. Den där killen säger så himla mkt fel saker (vilket han även gjort mot mig) och jag vet att du blev ledsen. Du gjorde helt rätt i och med hur du reagerade. Den där killen måste faktiskt lära sig ett och annat. Men jag är glad över att vi fixade allt sen och att vi kunde ha våra tal tillslut. Ditt tal fick mig att få tårar i ögonen. Du är grym på att skriva myran och dessutom så blir man så otroligt rörd. Fortsätt så som du gör<3

2010-09-23 @ 18:13:12
Postat av: Diktatorn

YOOOO WARRRRRRRUP ;D

2010-09-23 @ 19:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0