HEJ IGEN, HAR NI SAKNAT MIG?!

HERREGUD
att leva utan internet är fan inte en dans på rosor.
man kan ju tycka att jag borde ha fått tid till att gjort nytta istället.
men icke ... hur desperat låter inte detta egentligen?

hur som helst har jag äntligen kunnat skriva ett nytt inlägg. jisses vad trött jag varit på det gamla ... massa snuttigull och minnen. NEJ, idag är vi hardass! wohoooo. what is up 2day? (jag tycker det är så himla koolt med internetspråk typ) jag gillar vårsolen iaf. typ g-rymt mycket. och dessutom har jag haft mycket trevliga dagar. förra helgen var KANON. och dagarna i skolan den här veckan har inte varit fy skam dom heller. och inte långt kvar till studenten. KILL ME, VAD JAG LÄNGTAR!! ... studentflak och hela köret - den dagen ska bli BEZT!



för övrigt, eftersom detta inlägg inte har varit helt meningslöst hittils, så ville jag även pryda den med lite helt random bilder. för jag är wiiiild 2day. annars är jag ganska glad idag. jag menar, internet funkar ju igen! plus att jag just lagade en förjävla fin mozzarella-pasta-gratäng-tjosan till mina päron and mói. snacka om att framtidsyrket blir kock! annars då, ja solen ger mig D-vitamin och stundtals har jag vingar på skorna. MYRAN IS ON HER WAY BACK!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0