imorgon är det fredag


jesus, messias, Gud, bibeln, ... hela fadderullan. jag blir snart trött i huvudet (eller snart...jag BLEV det för två timmar sen). klockan är snart 12 och jag sitter fortfarande och pluggar. detta brukar inte vara min grej, men idag är jag inte lika trött som jag brukar vara. så ska kanske sitta uppe en stund till.

lyckan sprudlar i kroppen, tillsammans med en liten ovisshet dessutom. men vad gör det? jag längtar till min tatuering, och till en dag fylld med glädje, tårar och champagne. jotack, mössan ligger så fint i garderoben och jag kan knappt bärga mig tills min outfit är klar och jag får börja räkna ner på riktigt. apropå räkna ner ... imorgon är det 50-dagars på KC och jag är inte ett dugg taggad. det är lite synd. men jag har ju hela dagen på mig imorgon att ändra på mig. så vi får se va som händer!

för övrigt har jag en helg och ett påsklov att se fram emot. på lördag är det dop för älskade fina kusinbarnet, och om exakt en vecka sitter jag i våra groteskt fula soffor uppe i fina och lugna lofsdalen. ja, det ska bli sjukt skönt att komma upp. glömma allt vad skola heter. glömma allt vad bekymmer heter. och bara njuta med min älskade familj. ibland kan jag verkligen bli poetisk och hela köret när det gäller familjetid. det är alldeles för underskattat! speciellt när det blir extra roligt påvägen upp, .. ROADTRIP med syrran, brorsan och hans flickvän. high five!


Kommentarer
Postat av: Madde

Men är det inte lilla Tilde, herregud va liten hon var...

2011-04-22 @ 16:42:14
URL: http://tildesbus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0