PÅSK


efter första veckan med försäsongsfys avklarad så tar jag mitt pick och pack och flyr ... drar upp till lofsdalen över helgen, med familjen. ska bli mysigt och skönta att komma bort en stund. äta gott, ta det lugnt, förhoppningsvid fint väder och chansen att rensa huvudet litegrann. alldeles för snart är det back to reality igen ... time to njuta!

för tillfället är jag ensam i mitt lilla hus. mamma och pappa är halvvägs uppe redan (eller de har kommit en bit på väg iaf) och jag väntar in mina syskon och sofia innan det är dags att bege sig. annars har jag hittils haft en bra och händelserikt lov. idag fick jag även min lönespeccccccccccccccc ... thank you! dock var det kanske inte så mycket men tro mig, jag är tacksam för minst lilla!



GLAD PÅSK!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0