sol,sol, strålande sol


härliga jävla SOL! och underbara vår, nu hoppas jag verkligen att den är här på riktigt. och förutom det fina vädret hade dagen inte kunnat börja på ett bättre sätt än några timmar med bästa malin och finky. vi tog en tripp til Sigtuna och tog en sallad på Valvet... jag var ju tvungen att äntligen prova den eftersom den är så omtalad. och ja mina vänner, ni har rätt ... den är ju grym! förbannat god lunch blev det med andra ord. och inte nog med det, när vi satt där ringde felicia och berättade att matten var inställt. halleluljamoment!

resten av dagen har jag suttit utanför och försökt plugga samtidigt som jag fått lite solljus på mig. åh vad det fick mig att längta till sommaren. nu sitter jag och tar en kaffe och macka innan det är dags att bege sig till jobbet. shit va vuxen jag åter, inte sant.. ? hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0