det måste ju vara vår nu?



visst ser vi ut att ha roligt?


och ja, det hade vi också. jag har nog aldrig varit så nykter, dansat så fånigt OCH haft så fula kläder på mig på en och samma gång. men det var faktiskt riktigt roligt igår. eller vad säger ni girls? och vi var förjävla fina också...med standardposer hela kvällen. me like! sen blev det en obligatorisk roadtrip med adam och var väl hemma runt 3 tror jag. fick en liten sovmorgon på det. eller sovmorgon och sovmorgon, jag behövde inte dra mig upp vid halv sju för att åka och plaska. tack för det.

 

idag har jag njutit av våren tillsammans med RJP, Dooshbag och Finky. helt sjukt bra. tänk va mycket tid jag spiller av mitt liv av att sitta och lyssna på rein treufeldt. tid jag aldrig får tillbaka !!!


tacka gud för er två ibland.

 


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Riktigt kul hade vi, wiiihooo! :D

2011-04-13 @ 07:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0