nerbäddad


när man hör brasan spraka i augusti, och tänder värmeljus ... då blir jag lite ledsen. lika ledsen i ögat blir jag även när jag är tvungen att ha helljus på när jag kör hem från träningen. helluw?! jag kan inte säga det nog så många gånger - hösten kom alldeles för snabbt!

hur som helst så känner jag att en liten förkylning börjar smyga sig på. okej, smyga sig på var helt fel ord. för att vara helt korrekt så kan jag meddela att det sa PANG igårkväll och helt plötligt började min ena halsmandel svullna upp till den dubbla storleken jämfört med den andra. lite små-ocharmig sådär. hur som helst så har jag INTE alls tid att bli sjuk. därför har jag ätit lite ipren idag, och nu ikväll hällde jag i mig apelsinjuice, åt kiwi och försökte även få i mig honung (som för övrigt är bland det värsta jag vet) så nu ligger jag nerbäddad i sängen och hoppas att min mirakelkur fixar detta för mig nu!

idag kom finkylicious hem. tyvärr har jag fullt upp denna veckan, men jag hoppas verkligen att vi får in en tid på onsdag att träffas. för jisses vad jag saknar dig vännen! det är tomt utan dig. helt klart någonting som fattas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0