framtiden

tänkte visa vad jag gjorde här om dagen. jag fick för mig att det var dags att städa rummet. blir tokig på mig själv ibland, att jag inte gör det oftare. men nu var det dags! och SOM jag gjorde det också. rensade igenom alla gammalt skräp som legat i lådorna på skrivbordet. hittade en hel del roliga gamla grejer he he... mitt i all storstädning fick jag för mig att jag ville ha lite förändring, så ommöblering blev det. tyvärr glömde jag att ta en "före-bild", men ungefär såhär blev det iallafall. så ni som vet hur mitt rum sett ut tidigare vet ju lite hur förändringen blev hihi.

för er som inte vet så har mitt drömyrke ganska länge varit att bli inredningsarkitekt. det är det förmodligen fortfarande, men sen jag insåg att det inte kommer hända inom en snar framtid. det kändes alldeles för komplicerat, och det faktum att jag inte är konstnärligt lagd gjorde allt en aning svårare dessutom... men nuförtiden lutar jag mer åt stamnings-logoped. vilket för tillfället känns ganska bra. däremot tanken på att plugga till det i fyra år känns mindre lockande, och jag känner mig själv ... det kommer bli tufft och slitigt. men det får det vara värt, eller hur? hur som helst så är inte detta aktuellt förrän tidigast nästa år. innan dess hoppas jag dessutom få hinna med en resa med anna och malin. apropå det så ska vi dessutom in till Uppsala för att kolla in en resebyrå idag ... ska bli spännande!


Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

Näämen va snyggt det blev Jessan! :D

2011-08-17 @ 19:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0