andra advent

nämen halloooooooj, vilken soft helg det har varit hittils!
den började i fredagskväll efter en tröttsam arbetsvecka. det blev bowling med massa fina vänner i Sollentuna. så himla kul att träffa några av dem som jag inte träffat sen... forever typ. och såklart de andra som jag alltid trivs med att träffa. tyvärr måste jag säga att jag totalt glömmer bort hur dålig jag egentligen är på bowling... varje gång. men jag fick in några strikar, och jag var iallafall inte sämre än viktor... hihi.

efter det tog vi vårt pick och pack och drog till fruttis som tillsammans med turid öppnade sitt hus för oss. det blev lite chill i soffan framför diverse program innan vi drog vidare till KC. här fick jag äntligen dansa av mig litegrann, och det blev en rolig kväll med alla inblandade.

lördagen vaknade jag upp och tog mitt ansvar som 19-åring och tittade på julkalendern. mycket mysigt, ge mig bara lite vitt på marken så BAM är julkänslan på topp. dagen fortsatte med syrran med ett zumbapass och sen julhandling. riktigt PW-effektiva var vi måste jag säga, hej va det gick undan! nu har jag i stort sätt bara en julklapp kvar att handla, och det ska göras idag. hur skönt?


på kvällen kom this chic hem till mig för lite trevligt lördagssällskap. det blev häng med mina päron, fix med bloggen och självklart lite så mycket bättre-mys. mycket bra avslut på en helbra dag. förlåt för det extremt långa inlägget om något egentligen helt ovärt. hur kommer det sig att man ska berätta för allmänheten vad man gör? haha, det är en fråga jag fortfarande ställer mig och ändå fortsätter jag. well, that's me - i'm a blogger.

trevlig advent på er alla!

Kommentarer
Postat av: blondie

tack för en grym helg<3 puss

2011-12-04 @ 11:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0