årets första julbord

inatt var det värsta natten på extremt länge. vaknade av att det var storm ute, och tankar att "nu jävlar åker taket av". jag var livrädd kan jag meddela, och trodde helt allvarligt att en tornado var påväg. jag var tillochmed så nära på att gå in och lägga mig hos mamma och pappa. men jag vaknade till slut sen igen, och började tänka klart.
dagen fortsatte inte jättebra, men kvällen var desto bättre. åkte med jobbet till steninge slott, där vi fick gå på julmarknad, se på glasblåsning och äta julbord. så otroligt gott!! som jag längtat efter julmat, och jag blev verkligen inte besviken. det var riktigt värt, och vi hade jättetrevligt! dessutom gjorde jag en liten glastomte, när jag fick prova på "glasblåsning". (jag blåste inte, utan vi använde andra tekniker.) och imorgon får jag åka och hämta min lilla tomte hihi.
där har vi min berömda "koncentrations-tunga"


en mycket trevlig och lyckad eftermiddag/kväll med kollegorna. nu ska jag om nån minut se vem som står som vinnare i idol. kan bli vem som helst måste jag säga faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0