godmorgon

min vecka började strålande, och jag kände mig ovanligt glad. anledningen var både det ena och det andra, mest det andra hihi. sen dess har jag hunnit med en del. fått ett utbrott (när bägaren rinner över är det svårt att hålla det inne), tränat, jobbat... ja jag har väl inte gjort så mycket mer? jooo jag har taggat till bruce springsteen, men det blidde nog inget av det heller tyvärr. varför ska han vara så jävla poppis för?!

igår var en riktigt bra dag. började dagen pigg och glad (eller ja, så pigg man kan vara när klockan ringer den tiden på dygnet) på sats, åkte sen vidare och hade en riktigt rolig dag på jobbet. sen var det dags för en efterlängtad kväll i Kista. lite komplikationer uppstod och så blev vi bara tre. men två M är bättre än ingenting. vi åt extremt god mat och tittade på In Time. riktigt bra film måste jag säga. och jag ska inte ljuga och säga att den inte fick en att tänka en extra tanke. vad gör man med sin tid egentligen?
två fina tjejer

idag är det torsdag. inte riktigt min favoritdag. men en dag närmare helgen, vilket alltid är trevligt.
puss på er alla och ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0