lördagsmatch i norr

har precis ätit min första skinkmacka, och inte det var inte liiiite gott. min planering för dagen är att;
- åka buss i ett par timmar
- frysa lite extra på obligatorisk promenad i Avesta
- spela match
- äta risifrutti,
- åka hem till odensala igen
- äta mat
- göra klart mitt julklappsalbum i det stora hela

med andra ord så blev min lördag ganska snabbt en dag lite ofylld med nödvändiga saker som jag behöver och vill göra. inte riktigt vad jag ville ha på min agenda just nu. men det positiva är att jag får med min käraste vän frida upp till Avesta för att kasta lite boll, och sen också att Elise erbjöd skjuts hem direkt efter matchen istället för att man skulle behöva sitta kvar och titta på killarnas match för att SEN äntligen få åka hem. några timmar för mycket uppe i norrland helt enkelt. så det tackar jag för underbara du! har därför ingen riktig aning om när jag kommer hem ikväll, och skulle mer än gärna vilja umgås med lite vänner en lördagkväll som denna, men det kanske passar riktigt bra att få klart albumet äntligen? så det ska jag försöka med.
mitt rum ser ut som ett bombnedslag just nu, och jag har även portat mina föräldrar från det.
jag längtar tills albumet är klart, jag får slå in det och till sist äntligen kan julstäda och göra fint i mitt rum.
dags att lägga på ett kol nu jessan!

Kommentarer
Postat av: Brallan

jösses vad fint dte blir! Ett sånt vill jag också ha :D hehe, PUSS

2011-12-11 @ 01:30:32
URL: http://jussing.blogg.se/
Postat av: Frasse

Vart har du köpt de där albumet??? :)

2011-12-11 @ 22:40:44
URL: http://skanelasdam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0