mina julklappar

jag fick underbart fina julklappar som jag är väldigt tacksam över. tänkte visa några av dom:
en ny digitalkamera. det jag märkt av den hittils verkar den riktigt bra. perfekt inför resan!
en backpackerryggsäck. hur bra som helst! men när jag öppnade paketet så rös jag i stort sätt genom hela kroppen. det här är verkligen på riktigt ...


en underbar jumpsuit och mysiga tofflor som jag numera bor i
en ny plånbok och två fina elvisskålar
flera bra böcker som jag ser fram emot att få borra mig igenom
sen fick jag även pengar, ett första hjälpen-kit, småsaker som är bra att ha med sig, face-och bodyscrub, korta springbyxor och träningströjor, strumpor, rakhyvlar och ett superbra mobilskal för både telefonen och skärmen.
tack så mycket för allting!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0