Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag

så himla ovärd rubrik. därför tänker jag byta. (jag har gett mig själv några green card som jag får använda.) till  Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag MIN KLASS.

SPElit08a. en klass jag har gått tillsammans med i snart tre år. folk har kommit och folk har gått. nu är vi några tappra kvar. vi har inte alltid varit speciellt sociala mot varandra, men nu på sistone har jag känt att vissa människor vill jag verkligen inte skiljas från. personer som jag träffar varje dag, och som jag vill fortsätta träffa varje dag. Som i de flesta klasserna så finns det grupperingar även i vår. Men numera tycker jag att vi mer och mer har varit ett gäng som trivs tillsammans. både tjejer och killar. just därför tycker jag att det ska bli tungt att skiljas. det kommer faktiskt bli riktigt tungt.

"jag kommer fan gråta på studenten" En kommentar som kom från Rasmus häromdagen. och han har så rätt. klart man kommer att gråta på studenten. det är er människor som jag har spenderat det mesta av min tid under de här tre åren, så ni ligger faktiskt speciellt varmt om hjärtat. iallafall de flesta av er. det blir alltid såhär. det känns som att man kommer närmare varandra när det är dags att skiljas åt. precis såhär var det även på högstadiet. och nu är även snart gymnasietiden slut. jag lägger handen på hjärtat och säger med hela sanningen att jag kommer sakna er, SPElit08a.

många pussar och kramar från er Myra.

Kommentarer
Postat av: julia

och jag SAKNAR er bästaste klassen!

2011-02-26 @ 03:25:58
Postat av: jessan

och klassen saknar dig, mer än du anar!

2011-02-26 @ 07:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0