härliga dagar


kan ju bara säga såhär att tjejkvällar kan vara det bästa som finns. igår hade jag en grym kväll med bästa anna, och den satt som en spark på smalbenet. mycket bra med andra ord!


vi må vara fulast i stan, men vi har roligt ... förjävla roligt!

hade helt klart en supervärd kväll med en av mina bästa vänner igår. vi pratade, kollade teve och skrattade sådär som bara vi kan. det var sååå välbehövligt efter några sjukt stressiga och jobbiga veckor. tack tjejen!

idag började morgonen ganska suberbt! jag lekte kameraman när anna, frida och denise tränade några helt sjukt söta småtjejer. jag måste säga att det var riktigt roligt att se, och de var väldigt duktiga ledare! dessutom kunde inte dagen ha börjat på ett bättre sätt, än att träffa dessa tre tjejer. jag känner mig rätt hög på livet för tillfället!

ikväll skulle jag ha haft en mysig tjejkväll med mina andra fyra brudar. men söta trollan fick feber, och hela kalaset blev inställt. det var lite synd, för jag hade sett fram emot att spendera lite tid med dessa grymma tjejer. men snart igen, som jag brukar säga! istället blir det en mysig melodifestivalkväll med stora delar av familjen, efter att ha träffat släkten lite smått på dagen och firat farfar. dagen skulle ha behövt bestått av lite plugg också. men lämnar det till... någon annan dag. för tillfället pirrar det lite smått i min mage, och det ska det få fortsätta göra. det var alldeles för länge sen.

Kommentarer
Postat av: Anna Lincoln

En toppenkväll vare och jag blir så glad av att se alla bilder, det beskriver verkligen hur störda vi är! :) Detta behöver vi göra mycket oftare för man glömmer allt jobbigt för stunden! <3

2011-02-19 @ 21:18:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0