helg!


idag är det fredag. äntligen fredag.
kaos imorse. och då menade jag kaos med stora bokstäver ... KAOS. ingen träning, och ingen förmiddag i skolan blev det. runt halv tolv lyckades vi komma iväg med bilen till skolan, och jag kan meddela att jag satt och höll andan i stort sätt hela vägen! jävlar va snö det har kommit, nu är jag verkligen trött på det här. ge mig vår!

jag är glad att jag trots allt kom till skolan. vi hade riktigt jävla trevligt måste jag säga! på lunchen planerade vi morgondagen lite, och det kommer nog bli jättemysigt och roligt med mina tjejer! på håltimmen (eller egentligen projektarbetstiden) så pratade vi om allt möjligt. bland annat så har jag och mina bästa Aelitbrudar på att planera en resa till London. vore inte det hur sjukt jävla roligt som helst?! förslaget ligger fortfarande öppet, så vi får se vad vi gör med det!




hur som helst så är det fredag! har precis ätit pizza (sån där som man köper från affären) med min far. har forfarande på mig mjukiskläder och ska snart sätta mig i soffan med en skål chips. lite senare blir det en tripp till allas vårat Kung Carl för lite sång och dans ... skratt och lek. nej men ikväll ska jag ta mina converseskor, de är helt klart bäst!! för övrigt blir det nog inte jättesent, jag tar med min vän bilen och väljer att inte få i mig en droppe sprit ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0