LISTA

här ska ni få en liten favorit! läs och njut mina vänner



SOL - att få ta fram solbrillorna igen känns riktigt bra! dessutom blir man snäppet gladare, bara för den där lysande saken på himlen.
SOVMORGON - ibland är det alldeles för underskattat att sova!
MIG SJÄLV - jag säger bara: fyra kexchoklad och en halv maraboukaka i kylen + en cheesecake, bullar och chokladtårta i frysen och jag åt INTE NÅNTING! ... jag borde som sagt få nåt pris eller nåt för det här!
AXELS SÅNGER - så otroligt fyndiga och roliga. man säger alltid att "det här var den bästa nånsin". begåvad jävla kille!
SAABEN ÄR TILLBAKA - sen behöver vi ju inte nämna att det första jag gjorde var att smälla upp min gula bildörr på SAABENs backspegeln ... hurraaaay för att den är tillbaka
"RIVER FLOWS IN YOU" ERIC CHASE VIDEO EDIT - tro mig, den här låten är underbar att lyssna till
STUDENTTIDER - det är bara att inse, vi tar snart studenten!
RASMUS RINDSTÅL - kände att det behövdes i dessa tider. tänker på dig grabben!
HANDBOLLS VM- riktigt skoj att Sverige är uppe i toppen igen!
SKÅNELA DAM - jag gillar er helt enkelt
ROADTRIPS - inget går upp mot lite kvalitetstid med härliga vänner i en bil under en lång trip!
EN FULLSATT VIKINGAHALL - det hoppas jag på ikväll



SKOLAN- asså sluta ge oss så mycket skit att göra!!!
TRÖTTHET - jobbigt att vara trött i både huvud och kropp så ofta
SÖKA JOBB - blir nervös av bara tanken på jobb
PENGAR - mja, detta är anledningen till varför man ska skaffa jobb
PSYKET - asså inget psykhem ... men MITT psyke. alldeles för klent
ALL DENNA OVISSHET - min hjärna & hjärta talar nåt främmande språk, för jag förstår inte
HEMLIGHETER - saker jag skulle vilja prata med folk om, men jag inte vågar
MIN GARDEROB - no comments ...
SNÖ & SLASK - okej det var kul med snön när den kom ... typ i augusti. men nu är jag faktiskt rätt trött på det här! ge mig VÅR!
FÖRLUSTER - är alldeles för dålig förlorare
ATT SÄSONGEN SNART ÄR SLUT - jag har haft alldeles för roligt det här året, för att vilja att den här säsongen ska ta slut. mest för att jag vet hur tomt det kommer bli efter den 9 mars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0