Dag 04 – Det här åt jag i dag

den här rubriken var ju lite smått perfekt för idag, med tanke på att vi typ har dött av hunger idag. jag började morgonen med en grym frukost, då jag åt 3 rostmackor med ost och tomat, en activia-yoghurt och ett glas vatten. efter det har jag inte ätit någonting förrän nu, då jag slängde i mig fyra rostade korvbröd. mums. har hon aldrig varit så hungrig och trött som jag varit idag. vi spelade curling, mitt i lunchtiden, så vi hann ju inte äta någon lunch. om en halvtimme ska jag börja laga mat, det får bli potatis och köttfärsbiffar. can't wait. ni kanske förstår hur hungrig jag har varit eftersom jag bara pratar om mat.

förutom all matångest så var curling riktigt roligt! man kom in i det ganska snabbt tycker jag. vi tjejer höll på att utklassa killarna md 3-1, men tyvärr lyckades det att fixa 2 poäng på sista stenen. surt asså. men vi hade kul, och det blev iallafall en oavgjord match.

när jag äntligen kom hem, efter en trött men rolig tågresa, en promenad i svinjävlakallt väder, och efter att ha dragit ut stackars anna på odensalavägarna, så satte jag mig i soffan och slog på teven ... OC - it made my day! synd bara att det var en kvart kvar när jag slog på.

skönt att slippa matte C idag säger jag bara ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0