it's time for ... gaaaame


"den nya handbollsgenerationen är påväg att ta över"

ooja, det kan man verkligen säga. igårkväll var jag nog den enda handbollsspelaren i hela Sverige som inte satt och kollade på en spännande semifinal. men faktum är att jag hade ganska trevligt ändå! och handbollsmatchen fick jag titta på idag, i inspelad version. det är ganska kul hur arg och frustrerad man blir, fast man vet hur det går! kan ju säga ändå att Sverige har imponerat på mig den här turneringen, och kanske hade det gått hela vägen om vi hade fått ha alla spelare hela. nu gäller det att heja jävel på söndag, då de ska försöka ta en bronsplats!

så vad gjorde jag istället då? jo, jag var på en jättetrevlig tjejmiddag på idrottsvägen 1. två av mina favorittjejer har fyllt år och valde att fira det tillsammans. det bjöds på jättegod mat och efterrätt, massa trevliga tjejer och mycket snack och skratt. min och maddes kväll slutade väldigt tidigt, medans de andra drog vidare på olika håll för att parta vidare. en helt klart trevlig fredag!




Nu är det dags att TAGGA JÄVEL! Westermalm står för motståndet borta i storstaden. Ska faktiskt bli jävligt kul att spela, och jag håller på att tagga till tusen! efter matchen blir det direkt en roadtrip till Gävle med några härligt goa tjejer, och kvällen ska spenderas hemma hos Elise som ska firas! Det blir vad man gör det till, och vi ska ha FÖRJÄVLA ROLIGT!

Nu: musiken högt i högtalarna. ska snart bege mig till borgen för lite lunch,
WISH ME LUCK TODAY!

Kommentarer
Postat av: Madde

Lycka till Jessica!!

2011-01-29 @ 15:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0