söndag redan


kan sammanfatta denna helg med vinst, vinst, vinst. vilka vinnande dagar mina vänner! förutom våran grymma vinst med A-laget igår, så vann även Sveriges herrar på ett överlägset vis. när även vi vann med B-laget idag, plus att herrarna även tog 2 poäng de med så kan man ju inte göra annat än att njuta av alla dessa vinster. såååååååå hurraaaay!!

dock ångrar en liten del av mig att jag inte var med igår med brudarna. visserligen var det skönt att må bra idag, och att spela lite match. men SÅ bra gick det inte för mig på matchen så att jag kan känna mig så oerhört nöjd. men 3 baljor blev det iaf, och spela 2 & 3:a i försvaret. HUR KUL SOM HELST!! ... fuck etta i försvaret, JAG VILL SLÅSS!

NUUUUUU BLIR DET EN GRYM SÖNDAGKVÄLL FRAMFÖR TEVEN;
20.00 Solsidan
20.30 Time Out
21.00 Wallander

söndagsångest i all ära, men den kommer om några timmar! ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0