träning <3


vilken härlig dag, lala lala!

började dagen med en underbart härlig solning, med anna lincoln som sällskap. jag har glömt hur avkopplande det är att ligga där, och lyssna på radion. dock får jag lite jobbiga minnen (och neeeeeeeej, jag menar inte det NI tror! doften och känslan där inne får mig bara att tänka tillbaka nåt år). efter solningen kom mollan och hämtade mig med en reeeen & fin bil och vi brummade och hämtade finky. jag har alltså spenderat dagen med dom på sollentuna centrum, och det var oerhört värt och mysigt. ni två är riktigt jävla härligt ska ni veta, mina fina!

jag köpte dock smink för alldeles för mycket pengar. samt lite smågrejer som är nödvändiga att ha. braa gjorrt.


mina fina, i like you veeeery muuuch!

 

när jag kom hem fick jag ett samtal av maddis, där jag hörde nervositeten i hennes röst. hon hade precis fått reda på att hon ska operera sin lilla axel, och jag led med henne kan jag säga. men jag hoppas att det här bara kan bli bättre vännen, då kommer det bli super! jag tror att det kommer gå jättebra min sötnos, hihi!

den här dagen har slutat med en härlig känsla i kroppen. en trött jävla känsla som man bara kan ha efter att man har tränat hårt. gudomligt skönt måste jag säga. och väldigt roligt att se så många på träningen idag! dock är jag totaldepp över min egen insats, jag är fanimej helt jävla otrolig! hur svårt kan det vara att sätta den där jävla bolljäveln???!!!! nej, idag var jag dålig. riktigt dålig. och det FÅR jag säga, för det är sant! .... MEN som sagt, jag är glad ändå. imorgon skulle jag och mamma på bio, men det ser inte ut att bli någonting ändå. vi får se vad som hitts på!

ha det bäst tills vidare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0