2010, DET LÖSER SIG!


är det nu man ska dra fram en sån där årssummering över vad som hänt under 2010? tyvärr måste jag säga att jag inte tänker göra som jag gjort alla andra år, eller som alla andra gör nu. tyvärr måste jag dra fram min dåliga sida och säga att jag inte tänker göra det. jag vill inte tänka tillbaka. en stor del av mitt förra år (eller iaf den andra halvan) vill jag bara lägga i en låda, stänga och kasta in i garderoben. den lådan ska hållas stängd för att jag inte gillade mig själv, och vill inte tänka tillbaka alltför mycket på förra året. däremot ska jag inte vara för negativ, utan jag ska nämna några datum som var väldigt värda detta år och som jag vill minnas.

2010 - det löser sig! det var ett motto som vi hade genom året. dock dog det kanske lite och jag glömde bort det under andra halvan av året. men det ploppade upp häromdagen igen. det löser sig - det är ju så det ska vara!

12 januari - barrys begravning. efter en tid sjukdom fick vi säga ett sista farväl.
6 februari - frasses 20-årsfest. grymt jävla kul!


10 mars-
julias 18-årsdag. stannade hos henne hela kvällen och bara umgicks.
13 mars- tog en tripp till kista med denise och jenny. efter det var det melodifestival hemma hos anna med de andra tjejerna.
7 april - gick ut med john. bjuden på middag och bio. underbar kväll...
5-6 maj- SKOL-SM. jag hade askul, förjävla bra människor man har att göra med!
8 maj- logfest hos min kusin. ni som inte provat på logfester ... ni har missat något!



10 maj- min 18-årsdag. en efterlängtad sådan!
13 maj- blev firad av släkt och vänner. oförglömlig dag, det var underbart!
17-21 maj- intensivkurs med julia. en helgrym vecka i eskilstuna!
24 maj- KÖRKORT! bästa känslan jag har känt. dessutom kommer jag ihåg mammas ord och tårar. hon var nästan gladare än mig, om det nu gick?


28 maj- student för 91orna. trots omständigheterna hade jag förjävla roligt med mina vänner, hela dagen/kvällen!
30 maj- myskväll i sigtuna med bästa tjejerna, med fotografering som resulterade i en jävligt bra present.



12 juni- firande av jennys examen med familjen.
24-26 juni - midsommar med superfina tjejer

30 juni-4 juli- ÖLAND MED GÄNGET! behöver jag säga mer än att det var hur grymt som helst?

16-18 juli- jobb i vikingahallen. alla dessa underbara manliga varelser! PLUS att jag hade en grym helg med superbra sällskap!!
19 juli - avskedsmiddag för julia med ölandsgänget
24 juli- avskedsfest för julia med resten av packet!

26 juli- hejdå julia! har inte träffat den underbara varelsen sen dess.
31 juli- kolmården med malin, SUPERMYS!


3-14 augusti- FRANKRIKE MED MADDIS. sol, stek och fina jävla dagar med sööötbruden

25-26 september- jobbade på vassunda golfklubb
1 november - jag fick ett underbart kusinbarn!
3-6 november- roadtrip till lofsdalen med mina tjejer


21 november- annas 18-årsdag & vi överraskade henne med presenter på morgonen. fick dessutom prata med julia för första gången på flera månader.
27 november- anna & beccas 18-årsfest. KC efteråt, KUL KVÄLL!
24 december- julafton!!!
31 december- nyårsafton såklart! & firande av frida som fyllt 18!


dessutom hade jag två tillfällen i somras hemma hos mig, då jag ena gången hade mina kära klasskamrater här & den andra hade jag mitt andra nördgäng och bästa malin! lika trevligt båda gångerna, dock är jag så glömsk så jag minns inte när det var!


ja here you go! det blev lite en summering iaf, och MYCKET var värt att nämna. kanske var mitt år inte så pjåkigt iaf?
har iallafall haft oerhört fina vänner. gamla, nya och återfunna vänner. tror faktiskt inte jag behöver nämna några namn. tack för allt bara!




Kommentarer
Postat av: . . .

åååååå The DOsssh. The Doosh

2011-01-04 @ 18:30:04
Postat av: julia

Haha intensivkursen... benet=vig? om man ändå var det nu... shit du anar inte hur ovig jag är!!! :p allt löste sig ju, nu är vi LUGNA så löser sig allt IGEN :) <3

2011-01-05 @ 04:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0