.

lite såhär såg min gårdagskväll ut. det började med en pannkaksmiddag hemma hos frasse och fortsatte sen hemma hos Mollan med lite fix och trix. lite vin, skavsår och plåster på centralen senare var vi påväg mot Kungsträdgården och Entourage. Kön var däremot INTE att leka med, och vi kom i stort sätt ingenstans. Vi hade precis gett upp när räddarna i nöden kom. Tack än en gång Johan och Doosh för hjälpen, guld!
Kvällen fortsatte senare med galet bra sällskap, lite grymt Mohombi-LIVE-sound och hamburgare på donken. Sjukt bra kväll helt enkelt!

idag har jag och Frasse gjort Särstabadet. så himla skönt var det att jag skulle vilja åka dit just precis NU och ta ett dopp. det är ju sjukligt varmt för tillfället. kan ju dessutom bero på att jag och syrran har bakat all night long.. pizza, ciabattabröd, hallon/choklad-muffins och chocolate-chips-cookies. kul har vi haft iaf! nu är jag så trött att tråkigt nog är sängen väldigt nära. hade väldigt gärna gjort nåt annat skoj denna fina sommarkväll, men imorgon taggar jag för Kolmården med några av de absolut bästa människorna i mitt liv. förhoppningsvis får jag även träffa min gamla vän Amanda, skulle vara så superkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0