kan inte säga "äntligen helg" längre

hur ska jag börja? den här helgen har gått sjukt fort. har jobbat större delen av den dessutom. i fredags var sista träningen kollektivt på några veckor. det är blandade känslor kan jag meddela. ska bli väldigt skönt att få en del lediga kvällar igen. men samtidigt är jag inte så jättemotiverad när jag ska ut och träna själv, så hoppas att det går bra ändå. idag har jag införskaffat mig ett par nya löparskor (tappade klantigt nog bort mina andra) så nu jävlar är jag fit for fight! igårkväll kollade jag igenom träningsplaneringen vi fått, och jag tänkte lägga upp ett schema som jag ska gå efter, så att det går ihop med jobb och grejer. förhoppningsvis så kommer jag följa det alldeles utmärkt, så att jag är redo när vi börjar igen i augusti!
ikväll har jag haft en skön hemmakväll. om fyra minuter ska jag bänka mig i soffan för att titta på Metallica som spelar Live på Ullevi i Göteborg. hade så gärna velat vara där! är inte ett dugg avundsjuk på min bror som för övrigt är där. så nu tänker jag stänga ner datorn, och ta fram mitt metallica-fan inom mig och käka lite yoghurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0