skönt med ledigt

idag har jag fullkomligt spöat anna på minigolf. hon hade inte en chans! dessutom tog hon en jättestor glass på våfflan. jag åt ingenting. drack bara några klunkar loka utan kolsyra. sen så cyklade jag hem medans anna tog bilen. fett lat hon är. annars så har vi haft en trevlig dag där jag faktiskt lagade lite sen lunch åt oss, och sen tog vi även en tripp till min farmor och farfar så nu har annsen fått träffa dom också!
jag gillar inte den här bruden alls.
vi har typ inget gemensamt egentligen.
hon hatar robert broberg... jag älskar honom.
hur orkar jag umgås med en sån människa egentligen?

för övrigt tänkte jag vara lite ärlig nu och berätta om min kväll. det började med att jag körde lite improviserad intervallträning. jag måste dock säga att jag kanske skulle ha behövt en skrikande ingse björkman björkman springandes bredvid mig. kanske ska beställa mig en sån? hur som helst så blev det sen en mysig kväll med enbart mams och paps framför allsång och morden i midsomer. ni vet sånt där som man behöver ibland! imorgon blir det en dag med jobb och på kvällen väntar en trevlig tjejkväll med två blondiner. låter skoj? oja, kan inte bli bättre. ingen utgång blir det däremot, för vi blev färre än vi hade tänkt oss så vi tar en sväng till våfflan. längtar ni efter att få träffa oss? åk dit isåfall vettja!
PUSS OCH KRAM
FRÅN EN STEL MYRA


Kommentarer
Postat av: Hon som egentligen är brunett fast blond

hahahaha hatar det här inlägget och jag hatar dig!!! :)

2011-07-13 @ 08:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0