sommar sommar sommar

har jag sagt att jag älskar sommaren? nej men det gör jag. jag älskar sommaren. sure, det finns negativt med sommaren också. ibland är det alldeles för varmt, man svettas av minst lilla och det är en massvis med äckliga insekter och flygfä. men vad gör det i det långa loppet egentligen? rent hypotetiskt så kan man ju svettas på vintern också, med tanke på alla dessa kläder man har på sig. såååå sommaren äger. helt klart. inte minst dessa finfina sommarkvällar. me. like. a. lot.



idag vaknade jag upp och fick en finfin frukost av bästa malin innan det var dags att pallra sig till jobbet. jag och sara hade inte fasligt mycket att göra idag utan det blev ett och ett annat deep talk istället. varför gör människor som de gör? hur som helst så kände jag mig pigg trots allt efter jobbet och det blev en rätt härlig löprunda. ont i benen efter en lång runda kan jag meddela att jag hade. men det var det värt, och vädret kunde inte varit bättre att springa i. så nu sitter jag utmattad i soffan och stirrar på johan falk. mer joel kinnaman hade jag uppskattat, men vafan. jag har lärt mig att man inte kan få allt i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0