hemma

ohyeas. vi är hemma nu. har varit hemma i typ ett dygn till och med. men jag vet inte, känner för att åka tillbaka. trots hur skitigt det kan vara att bo med 5-8 killar. att veta att hur mycket man än diskar och städar så kommer det mer. och mer. eller hur mycket mat man än lagar så blir de aldrig mätta, så hade jag det jävligt bra där nere med dom och mina fina tjejer. jag tänkte berätta mer om det imorgon, eller i övermorgon. då jag även har hittat kamerasladden och kan ladda in lite sköna bilder. mycket roligare så!

istället tänkte jag berätta en annan grej. en mycket allvarlig grej. mitt hjärta gråter! nej förlåt jag ska vara helt exakt ärlig nu... mitt musikhjärta gråter!! det är helt sjukt, har nog aldrig riktigt känt såhär. men nu gör jag... för någon vecka sen var Foo Fighters i Stockholm och jag fick INTE se dom. på fredag åker min bror ner till Göteborg för att se på Metallica, i veckan är det Peace and Love i Borlänge och ett av mina favoritband Jimmy Eat World är där... och även artister som Bob Dylan, The Sounds, Oskar Linnros, Rebecka & Fiona, Veronica Maggio och 30 seconds to Mars. asså shit, ge mig en näsduk för jag vill så gärna se och lyssna!!! pricken över i:et är ju dessutom att jag blivit medbjuden på Storsjöyran där bland annat Tove Styrke och The Sounds kommer spela... förmodligen måste jag jobba den helgen. eller det lutar åt att det kommer bli så. åh jag blir tokig.. ge mig lite musik. jag har aldrig känt såhär, men Gooooooooood jag måste få gå på konsert. NU!! ett annat drömband att se är Coldplay... give me. tro mig, SNART SKA JAG IVÄG! i have too...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0