sometimes it's just too much

förra natten fick jag inte sova så värst mycket. men ska man vara generös så måste man ibland offra lite saker här i världen. och denna gång offrade jag sömn. men vad gör man inte för en skadad katt och en mamma med ryggskott? tjae, för er som inte vet så får inte katterna sova hos mig utan det drabbas mina föräldrar av istället. det resulterar i sin tur att de allt som oftast får gå upp på natten och släppa ut dom. med andra ord så var jag så snäll och tog på mig det ansvaret igårkväll, med tanke på moder jords ryggskott OCH även ... icke att förglömma ... mitt hjärta var alldeles för gott för att lyfta ut min ynkliga stackars "jag-har-så-ont-i-tassen"-katt. han är förjävla charmig ibland!
den här dagen har varit hektisk. med början imorse då mor inte kunde gå. jag åkte nåt ärende åt henne på morgonen, och sen tog jag en paus i allt var planering i huvudet heter. vi tackade av våra käraste ledare på skolan, som hjälpt oss så mycket. det kan vara svårt att hitta bättre tränare än sådär. vi har haft sjukt tur. men nu är det roliga slut, om man säger så. hur som helst har jag haft fullt upp hela dagen, och mammas ryggont passade ju inte direkt in med jättebra timing. men det är bara att le och vara glad. precis som hon gör ändå!

för övrigt har det hänt lite skoj saker. vi har uppgraderat oss i gymmet till en instruktör vid namn rrrrooonnny, (alias fredrics pappa) sjukt bra om ni frågar mig! snubben vet vad han snackar om, och jag har nog inte kört så bra och noga på länge. dessutom att få beröm från honom är inte nåt man slänger iväg bara sådär, det kändes skönt. en annan rolig sak var att idag fick jag se vår mirandie springa och kasta lite boll med landslaget igen. hope she's back innan vi vet ordet av. annars då? mjaa två dagar kvar till studenten och jag håller på och kissar på mig. men jag längtar efter min klänning. mina skor. min mössa ... gosh längtar efter alla underbara människor att spendera dagen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0