bra kväll


här går jag och bloggar i torsdags men jag nämner inte ens att min fina tjej på andra sidan Atlanten fyllde 19 år!! 19 år ... helt sjukt ju. vi blir fanimej bara äldre och äldre. denna dag var det hennes tur, och hon fick chansen att fira det i Amerika. galet roligt! juuuuliaaa, snart ses vi. i'm counting the days!!!


mitt photo booth saknar dig!

 

så... igår då. vi hade förjävla roligt! hemma hos denise startade tjejkvällen exemplariskt. fondue, vin, efterrätt, kortspel, massa snack och skratt. precis som det ska vara helt enkelt. tyvärr blev det bara fyra av oss på KC senare dock. och där träffade man massa nära vänner, och gamla vänner. det var helt enkelt roligt! tyvärr tog skorna död på mig som vanligt, men jag var inte bitter över det, jag hade en sjukt bra kväll med mina fina vänner. och idag mår jag strålande! ... eller ja, så fort jag inte tänker på vad helgen måste gå ut på. vilket stavas P-L-U-G-G. men inte långt kvar nu, nu kör vi.

 

bilder från kvällen kanske kommer ut senare. jag har annas kamera (som vanligt) och det är inte många bilder som är godkända att visa offentligt hihi. talk to you later.

Kommentarer
Postat av: julia

Taaaack så mycket min fina jessica :) <3<3<3<3<3

2011-03-12 @ 17:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0