fettisdag, internationella kvinnodagen och pannkaksdagen

underbart skönt med sovmorgon. har faktiskt känt mig ganska utvilad idag, förutom på matten som är ett sömnpiller i sig. vi fick tillbaka matten, och jag kan ju säga att det blir inte ett MVG i den där bokstavsjävlamatten. kanske skulle man ha haft en chans med käraste janne som lärare, men nej.. nu får man helt enkelt nöja sig med kajsa bramer. och inte gnäller jag för det... så mycket.

jag har iaf spenderat internationella kvinnodagen med att baka, med order från några av det manliga könet. hur tänkte jag där egentligen? det blev ju helt upp och ner. det är ju de som ska svansa efter mig och göra som jag säger. men icke då, imorgon blir det istället lite mysfika på samhällen för oss som är kvar på land. och inte är ute och kryssar till riga. det ska bli trevligt om du frågar mig, och hoppas att kakorna smakar.

kanske var allt för bra för att vara sant,
det skulle iaf vara just my luck. fan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0