ursäkta min franska ...


herregud va underbart det är att komma hem efter skolan en måndag. det har jag inte gjort på ... väldigt länge. trots att jag älskar att träna så känns tanken på att det kommer vara såhär i 4-5 veckor framåt ganska så fantastisk!

idag var det för övrigt jag som stod för matlagningen. det blev lax á la mig, jag vet... lite långtråkigt men jag skyller på mamma som kom på det! dagen har varit väldigt jävla rolig. ett gympass imorse där vi kämpade på bra som vanligt (och pratade mycket och dansade, som vanligt ...) tänk så bra man känner sig efter träningen, tills dess att man proppar i sig massa choklad ... anledningen kan ni se på facebook! men det var för en god sak, och jag hoppas det uppskattades. för att återgå till den roliga dagen ... vad var det som var roligt? jadu ... jag har det bra med mina homies, som vanligt. för övrigt ska ni spana in min och dooshbags nya blogg! MEN ni får inte tjuvkika ännu hihi ... för vi har inte fått arslet ur vagnen att skriva något än, men headern är klar - och jävligt charmig!

min kväll här hemma har iaf varit ... kort med tanke på att jag kom hem extremt sent från skolan. men jag har skrivit klart instuderingsfrågorna till religionen, så nu är det bara att plugga jävel till fredag. detta gör att jag känner mig väldigt duktig, men tyvärr inser jag inte att jag har helt sjukt mycket grejer att göra förutom detta... aaaaaah skoltrött jävla tjej! meeeen inte ska man vara bitter inte. inte alls faktiskt. måste apropå ... ingenting ... säga stort grattis till min kära vän viktor som blev skyttekung och kom med i allstar i helgens finalspel. dock räckte det lagmässigt inte hela vägen, men som sagt ... ibland blir man stolt ändå!


Kommentarer
Postat av: julia

TACK så mycket för videon igen!! :D

2011-03-17 @ 03:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0