Skånela, Skånela - nu är vi på G


jag är så dum. så otroligt dum som kollade på dagens inspelade one tree hill NU, när resten av huset gått och lagt sig och jag tvingas släcka och låsa själv. nej, det var korkat gjort. hjärtat sitter i halsgropen, så nu är det dags att krypa ner i sängen och bli tio år igen och krama om ior lite extra hårt.

den här helgen har bestått av handboll och projektarbete mestadels. jag vill ge min varmaste kram och största leende till alla tjejer och ledare i F94 för den heroiska kämparinsatsen de har gjort hela helgen. det är så sjukt strongt gjort det ni har lyckats med, och jag hoppas och önskar att ni kommer vara stolta över silvret väldigt snart. lika stolta som alla vi andra är över er! 


SKÅNELA F94, vilket jävla gäng.
grattis till silvret tjejer. stort grattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0