fredag

två veckor kvar. två veckor kvar på Arlandagymnasiet.

det här har inte direkt varit min dag. kanske började det med 60 minuter löpning i ösregn? helt klart började det iaf med att jag stod i duschen och ville gråta av någon anledning. mycket effektivt eftersom det förmodligen inte syns om man gör det heller. efter det var dagen inte så mycket värd i mina ögon. däremot måste jag hylla min historielektion, och även min lärare. lektionen handlade i stort sätt om förintelsen, och jag kan inte höra om det nog så många gånger. så otroligt intressant och så otroligt hemskt på en och samma gång. ni som tvekar på att det hänt .. TÄNK OM, TÄNK RÄTT!

all denna oerhört onödiga bitterhet har helt klart kompenserats av trevligt umgänge. tog en tripp till ... tjae, vi tog en roadtrip. anna, frida och jag. det har behövligt. sen åkte jag en sväng till jobbet där jag fick träffa härliga sanna, och sen var det dags att träffa bästa frida igen. en fredagskväll på harvest center är inte varje dag man gör. annorlunda var det, och spännande. jag måste erkänna att människorna som är där har en helt annan syn på livet.

fina, underbara du


nu ska jag faktiskt snart gå och lägga mig. inget KC idag, vilket faktiskt bara är skönt. tyvärr blev det som sagt ingen hemmafredagkväll heller, men ändå skönt att få ta det lugnt och sova. imorgon är det däremot utgång med annsen, för att fira finaste malin som snart tar studenten. vi ska leverera som två nördar imorgon, kan inte bli annat än bra.


Kommentarer
Postat av: Annsen

Det kommer bli grymt ikväll! :) Äntligen ska vi få visa vilka vi verkligen är!

2011-05-28 @ 17:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0