ska man säga att man är utklädd?

bäst att plocka fram en nördos inom mig ... vilket inte är så svårt!
idag har varit en bra dag. jag har fått en hel del gjort. jag började morgonen med att sätta igång med hårdpluggandet. skulle vara så skönt att ha religionsuppgiften klar iallafall. jag tog ett avbrott då jag skulle gå en promenad. det blev istället en löprunda. lika bra lixom. bortsett från detta har jag även firat min moster. (det ska stå ingift framför, men vem fan orkar skriva det egentligen?) det blev gooooda bullar och en hel del skratt åt mitt kusinbarn. herregud va tjejen är söt. och hon blir bara större och större. hur som helst så fortsatte jag och plugga när jag kom hem. asså ... kan någon lära mig att skriva kortfattat? jag är upp i typ fyra sidor ... och har knappt börjat känns det som. uppskattat? hmm .. det återstår att se.
ikväll blir det att åka in till Uppsala för att fira att bästaste barndomsvännen tar studenten om några dagar. jag och anna ska helt enkelt göra stan osäkert. iklädda som nördar. love it.

snart väntar en laxmiddag, och oj va min mage kurrar ... ska bli MUMS!
ikväll är det din kväll hjärtis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0