always love, hate will get you everytime

idag är en sån där dag då ögonen gärna vill hållas till stor del stängda, man helst vill ligga på spikmattan hela dagen, då låren strejkar på träningen och skriker efter stretchning som inte alls fungerar som den ska. det är en sån dag då du känner att du ätit alldeles för mycket, för att du varit allmänt sugen på den där yoghurten med flingorna. då magen egentligen säger ifrån till allt vad bröd, pasta och ris heter. du struntar helt enkelt i det och får ta konsekvenserna. det har varit en lång dag, och till råga på allt börjar du fundera på vilket misstag du gjorde som lät personen gå.
tisdagen är snart slut den med, och jag hoppas jag känner mig mer utvilad imorgon. det är ju trots allt onsdag, vilket jag älskar. förutom att det är träningsledigt så brukar dagarna efter onsdag gå som i nedförsbacke. den här veckan är det dessutom extra lyx då jag är ledig på fredag för en tripp upp till älskade lofsdalen. ska bli superskönt! dessvärre är jag ledsen över att jag inte kommer kunna vara med på en rolig halloweenfest imorgonkväll, men det är smällar man får ta. jag får helt enkelt tagga extra till nästa fest. (om jag ska vara ärlig så är jag bjuden på TRE fester på 5 dagar, och jag har tackat nej till alla... men det kommer, snart är jag tillbaka hehe)


jag är förmodligen väldigt tankspridd, snurrig och alldeles tom.
men jag tror faktiskt att jag har gjort ett av de största misstagen ever.
och dessvärre tror jag inte att det går att åtgärda.
jag må vara tankspridd som sagt, men tankarna måste ju betyda något? eller hur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0