äntligen helg

godmorgon alla glada!
det blev en tidig morgon för mig idag, trots att det faktiskt är lördag. mina planer för dagen var att äta lite frukost, sen gå ut och gå - till kyrkogården hade jag tänkt, för att gratta arne i efterskott. sen skulle jag träffa min kära dooshbag för lite tidig lunch. men vi skrotade den idén för vi inte har blivit blessed with the gift of time, så att säga. hur som helst så hade jag helt plötsligt lite längre tid på mig att sitta i soffan, och hoppas därför på att vädret rycker upp sig en smula så att det kan bli lite roligare att ta en promenad.
hur som helst hade jag även tänkt att åka till väsby (för att jag aldrig är där annars i veckorna), men för att fixa en liten present till pappa som jag hoppas att sanna kan hjälpa mig med. och JA, jag ska träffa sanna också. alltid lika kul! sen blir det hem för att tagga inför match. idag spelar vi hemma, mot Enköping 15.15.
ikväll hade jag en traditionell idolmyskväll med bästa anna och malin. vi åt massor, som vanligt. pratade resan, som vanligt och kollade på idol, som vanligt. vi hade kul, som vanligt och jag vill ju bara säga att jag tycker om er himla mycket ska ni veta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0