grattis finaste mormor <3

det är inte varje måndagkväll man blir bjuden på en trerättersmiddag... herregud vilken god mat. mormor fyller idag 85 år, och vår fina lilla nära släkt åkte därför till farbror blå i Sigtuna för att fira henne. en jättemysig resturang jag verkligen kan rekommendera. riktigt god mat var det dessutom! jag, den köttmänniska som jag är, valde faktiskt att ta röding kvällen till ära. HUR GOTT SOM HELST! och huvudpersonen mormor var glad och det var det som var hela syftet med kvällen. en mycket lyckad kväll tycker jag!
resten av kvällen har jag försökt fixat lite med julklappen jag funderar på att ge min familj. suck... har försökt skicka efter bilder nu, och det blir ju lite pengar ändå. vad har jag gett mig in på egentligen? jag vet vilket himla jobb det blir av att göra ett fotoalbum. men kanske är det det som är meningen? att man visar hur mycket kärlek man lagt ner på det. jag ska passa på att fixa det mesta nu i helgen då jag är ensam hemma. annars är det rätt svårt med en mamma som springer in och ut ur rummet stup i kvarten hihi. nu ska jag nog göra mig iordning för sängen, min plan är att vara på SATS klockan 6 imorgon bitti. hua...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0