ja, jag älskar att träna

onsdag. vilket för min del betyder långhelg denna vecka. känns riktigt skönt! samtidigt som det är lite surt att missa två hela dagar med massa jobbtimmar, men ibland får man faktiskt bara ta och njuta av ledighet också. och som jag ska njuta! ... typ. jag har en hel del att göra, men ska bli skönt som sagt att äntligen få ta sig tid att göra det.
nu ikväll var jag på SATS med min kära vän jullan. det blidde ett rätt kort träningspass, men jag tog ut mig en hel del så det är ju huvudsaken. besöket på gymmet slutade hur som helst att jag blev medlem där. jisses... vad har jag gett mig in på? nej men det känns faktiskt riktigt bra! det enda jag är nojjig över är att det kostar en hel del pengar, speciellt nu för tillfället då julen börjar närma sig och en resa kommer närmre och närmre då ett sträng budget borde vara det enda rätta. men jag tror det kommer bli värt dessa kronor, så det var nog ett bra val av mói.
ja tro det eller ej, men man ska ju faktiskt klämma sig i en bikini åter igen om bara några månader.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0