no more Gallerix ...

mycket snurrigt i huvudet just nu. men nu har jag gjort det. idag sa jag upp mig från Gallerix. jepp. klart att det känns jobbigt, men samtidigt så fanns det nog ingen annan utväg för mig. glädjen fanns inte längre, och ingenting var samma sak. så i'm no longer Gallerix-material.


jag har fortfarande jobbet på dagis som jag älskar, så det är inte fy skam just nu. men det skulle vara kul med ett extrajobb också, med tanke på att man behöver tjäna in en del kosing några månader framöver. dessutom älskade jag butiken. jag lärde mig så mycket, och det var ett steg i rätt riktning för mig att jobba på Gallerix. Dessutom har jag träffat så otroligt fina vänner där, som jag är glad att jag har. så det är tråkigt att det har blivit som det blivit, men jag är glad för tiden jag hade på Gallerix. det var roligt så länge det varade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0