älskade vänner

igårkväll träffade jag jullanbullan som sagt, och vi käkade en god middag på kinaresturangen. det var så roligt att träffas, och vi pratade om allt mellan himmel och jord. det var så värt att få lite kvalitetstid med dig, och det är först då man inser hur sällan vi verkligen ses. tack för igår tjejen, det var supermysigt!

idag är det söndag. det betyder hemmamatch i Borgen för Skånelas damlag. denna dag betyder också att jag sitter på läktaren. det känns konstigt. och det kommer kännas konstigt. men jag ska heja, och förhoppningsvis se tjejerna ta två poäng från Borlänge. dessutom är jag inte allt för ledsen, för jag ska nämligen träffa Ramona innan för en lunch och får även sällskap av henne på matchen. gud va roligt! jag kan inte ens minnas när jag senast träffade henne, så det ska bli så kul! vilken härlig helg, massa glada återseenden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0