blöt hund

i vanliga fall när är hemma och man har varit ute och sprungit i spöregn och vattenpölar så brukar man få ta en lång varm dusch, sätta på sig mysiga kläder och sen krypa upp i soffan framför teven. not today! om en halvtimme är det dags att sätta sig i bilen påväg till vikingahallen för ett handbollspass. det var nämligen så att vi fick ta vårt ansvar att springa fysdelen själva idag. och ska jag vara helt ärlig så var det riktigt skönt att springa i det här vädret. (om man bortser lite smått från det ständiga regnet som sipprade i ansiktet) så nu känner jag mig pigg och hög på endorfiner hihi. dessvärre önskar jag att motivationen till handbollen skulle vara lite högre.



imorgon är det höststädning på jobbet. på med varma kläder och ut på gården och städa ba. lite korv-med-bröd-mys blir det på eftermiddagen också. en sån där trevlig onsdag med andra ord.
ha en mysig kväll alla!

Kommentarer
Postat av: julia

hörre du din lilla skit! de va inte igår vi sågs och jag känner att vi kanske kan ses snart? ha så kul imorgon din lilla puss gurka! puss

2011-10-18 @ 20:22:06
Postat av: jessan

kan inte göra annat än att hålla med söta tjejen! :) pussssssssss

2011-10-19 @ 07:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0