boktips

har precis läst ut en jättebra bok som jag rekommenderar starkt.
Hypnotisören av Lars Kepler.
det är en kriminalroman, och handlingen är otroligt äkta och man rycks verkligen med i den. hela boken är gripande, och jag hade svårt att lägga ifrån mig den.
jag är dessutom väldigt glad att min mobil gick sönder för några veckor sen, och jag var mobillös. då tog jag upp min gamla hobby; att läsa böcker. jag har alltid älskat att läsa böcker, men man behöver ta sig tid till att orka göra det. det var flera år sen jag läste regelbundet, och en stor orsak till det är nog att skolan tog så mycket av min lediga tid. nu har jag ingen skola längre så det betyder att jag bör ha lite extra tid. därför har jag börjat läsa varje dag, och jag har glömt hur kul och avslappnande det är. nördstämpel på mig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0