.

äntligen onsdag. det är inte ett dugg överskattat med ledighet. framför allt inte lediga kvällar. då man kan sitta i lugn och ro och sitta och äta med sina föräldrar, för att sen sätta sig och läsa en bra bok i soffan. det är hur skönt som helst med onsdagar. jag gillar dom helt enkelt. ligger just nu ihopkurad med ett varmt duntäcke runt mig. om några minuter vankas det greys anatomy på teven. tyvärr, som jag sagt tidigare, går dessa dagar alldeles för fort och det finns för få av dem. nu tänker jag ta mig en kopp varm choklad och en mumsig kvällsmacka.
att sitta och gråta över något som förr gjort mig så glad,
det känns helt absurt. jag känner mig som en uppblåst ballong,
jag vill bara flyga iväg men det går inte att lyfta på egen hand.
jag vet inte om jag orkar lägga ner all denna tid längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0