helg!

vilket härligt väder det är! iallafall när man sitter inomhus under filten, och tittar ut på det soliga vädret. jag fryser lite för mycket, speciellt när vi är ute med barnen på dagis. usch, jag behöver riktigt varma skor bland annat. någon som har ett förslag på bra och varma skor att ha?
annars blev min dagsplanering inte riktigt som den skulle. men det är skönt att sluta tidigt, och komma hem och ta det lugnt en stund. om några timmar ska jag tillbaka till väsby för att käka middag med mina arbetskamrater. det är tacos, vilket jag verkligen ser fram emot. det har jag inte ätit på år och dar. det ska dessutom bli ganska intressant att umgås med jobbet lite på tu man hand, utan massa barn i närheten. hoppas det blir kul! däremot blir det nog inte en alltför sen kväll, med tanke på att jag imorgon ska jobba igen. på gallerix, för er som kanske blir en aning förvirrade ... på kvällen är det dags för lite smörgåstårta och annat smaskens då vi ska fira fasters födelsedag. känns som att den här helgen kommer gå alldeles för fort den också!

Kommentarer
Postat av: Blondie

Du har ju dina UGGS dummer! varmare skor finns ju ej! Hoppas du hade det trevlig ikväll! PUSS

2011-10-14 @ 22:59:15
Postat av: jessan

tror jag har slängt dom tyvärr :( dom var fetingslut... jag hade massa trevligt :) PUSS

2011-10-14 @ 23:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0