kvällsfilosofi

helgerna går alldeles för fort om ni frågar mig. och nu ligger jag här i sängen och det är måndagkväll redan. positivt I guess? förutom att den gick för fort som sagt så var min helg bra. den bestod av kompismys, bortamatch med vinst och slutligen släktmys. den innehöll det mesta hela enkelt.

jag kan klappa mig själv på axeln och säga att jag har varit ute och gått i stort sätt varje dag innan jobbet en tid nu. imorse fick jag mig en funderare... klockan ringde 05.45 och jag studsade upp (inte riktigt bildligt talat, ..men jag kände mig rätt pigg.) och traskade ut genom dörren. då slog det mig ... det är sjukt mörkt. jag lovar er, det var allt annat än kul att vara ute och gå idag. så det tar emot att ha bestämt mig för att sluta med detta, när jag börjar så tidigt som idag. det låter konstigt, men jag har faktiskt känt mig piggare utav detta, och mår dessutom bättre av att vara ute och gå. jag ska hitta någon lösning i höst- och vintermörkret och jag tror att denna lösning stavas SATS-kort...



så annars då? ja jag ligger i sängen som sagt, och ska snart släcka lampan. jag ångrar enormt att jag inte stretchade efter träningen idag. jag behöver en personlig mojäng som bokstavligt talat tvingar mig att stretcha.. dessutom ser jag fram emot fotografering på dagis imorgon... NOT... här trodde jag att man fick slippa det när man slutade skolan, men ICKE mina vänner! imorgon ska jag le som aldrig förr framför kameran!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0